АКТ
(ПАСПОРТ)
готовності
навчального
закладу
до 2013/2014 навчального року
Складений
"___”
__________ 20__ р.
Повна
назва, тип, № навчального закладу, рік
будівництва
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Повна адреса
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Телефон
__________________________
Прізвище,
ім’я,
по батькові керівника навчального
закладу
_____________________________________________________________________________
Відповідно
до наказу від "02”липня
2013
р.
№ 116-н перевірку готовності закладу до
2013/2014 навчального року проводила комісія
в складі:
Голова
комісії:
Конончук
Р.Б.- начальник відділу освіти, молоді
та спорту райдержадміністрації;
Члени
комісії:
Демчук
Р.О.,
Ткачук В.О., Румянцева О.В., Пугач О.Д.,
Денисевич Г.В., Хмелюк Т.В., Макарчук
О.А., Фіялко В.М., Чайкун А.О., Береза В.О.
- від відділу освіти, молоді та спорту
райдержадміністрації;
Кушнірук
І.В. - від райкому профспілки працівників
освіти;
Яковчук
В.Г., Хвойна Л.В.
- від
Ізяславського міжрайонного управління
Головного управління держсанепідемслужби
по Хмельницькій області;
Гошовський
А.В. -
від Ізяславського
районного сектору Головного управління
державної служби України з питань
надзвичайних ситуацій;
Юзина
В.С.- від
відділення виконавчої дирекції Фонду
соціального страхування нещасних
випадків на виробництві в Ізяславському
районі.
Комісія
встановила:
1.
Наявність виписки з рішення місцевої
виконавчої влади про закріплення за
навчальним закладом певної ділянки
адміністративного району
___________________________________________________________________________________
2. Наявність
копій первинних списків дітей шестирічного
віку, одержаних від виконавчої влади
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Наявність
проекту плану роботи навчального закладу
на новий навчальний рік
_____________________________________________________________________________
4. Наявність
документації (навчальних планів, програм
тощо)
_____________________________________________________________________________
5. У 2013/2014
навчальному році в навчальному закладі
нараховується ________ учнів, ___ класів, ___
груп продовженого дня, з них навчається
у І зміну ___ класів, ___ груп продовженого
дня, у ІІ зміну ___ класів, ___ груп
продовженого дня; середня наповнюваність
класів:
1-9-х ____ учнів;
10-11 (12)-х ____
учнів;
груп
продовженого дня ___ учнів.
6. Кількість
учнів, для яких організовано підвезення
: _____________________________
7. Кількість
педагогічних вакансій (вказати фах та
кількість годин на тиждень)
_____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
8. Якість
ремонту:
капітального
_____________________________________________________________________________
поточного
_____________________________________________________________________________
Виконавець
ремонту будівель
_____________________________________________________________________________
9. Стан
прилеглої території та її площа
_____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
Кількість
насаджених дерев ___, в тому числі фруктових
дерев ___, кущів ___, квітників
____________________________________________________________________________
Наявність
упорядкованих майданчиків для
сміттєзбірників, їх стан
____________________________________________________________________________
Навчально-дослідна
ділянка та їх характеристика
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Огорожа
навколо території навчального закладу
та її стан
_____________________________________________________________________________
Спортмайданчик
та його спортивні споруди, їх стан
_____________________________________________________________________________
10. Стан
навчальних приміщень:
Кабінети
(лабораторії)
|
Кількість
|
Укомплектовано
навчальним обладнанням
|
Наявність
перспективного плану обладнання
кабінету
|
Наявність
Правил безпеки і пам’яток
для кабінетів, їх виконання
|
повністю
|
частково
|
Біології
|
|
|
|
|
|
Хімії
|
|
|
|
|
|
Фізики
|
|
|
|
|
|
Інформатики
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.
Стан меблів (у класних, групових кімнатах,
аудиторіях, кабінетах тощо)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(зазначити,
яких меблів не вистачає відповідно до
норм і груп)
12.
Кількість:
кімнат
для відпочинку
(ігор)___________________________________________________
спалень
___________________________________________________________________
13. Тип
освітлення навчальних приміщень
_____________________________________________________________________________
Забезпечення
навчальних кабінетів освітленням згідно
із нормою
____________________________________________________________________________________
14. Стан
навчальних майстерень:
Навчальні
майстерні
|
Площа
|
Кількість
робочих місць
|
Наявність
обладнання та інструментів відповідно
до норм
|
Тип
підлоги
|
Освітлення
|
Електрозахист
і
вентиляція
|
столярна
|
|
|
|
|
|
|
слюсарна
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15. Стан і
умови зберігання технічних засобів
навчання
_____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
(висновки
комісії)
Назва
технічних засобів навчання
|
Норма
(залежно від типу закладу)
|
Є
в наявності
|
З
них справних
|
Наявність
пристроїв для зберігання
|
Телевізори
|
|
|
|
|
Комп’ютери
|
|
|
|
|
Магнітофони
|
|
|
|
|
Електрофони
|
|
|
|
|
Кінопроектори
|
|
|
|
|
Діапроектори
|
|
|
|
|
Графопроектори
|
|
|
|
|
Радіовузол
|
|
|
|
|
Мовна
лабораторія
|
|
|
|
|
Епіпроектори
|
|
|
|
|
Пристрої
для зашторування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16. Книжковий
фонд бібліотеки (кількість):
книжок
_____________________________________________________________________________
брошур
____________________________, журналів
_______________________________
навчальних
підручників____________________________;
науково-педагогічних
та методичних посібників
__________________________________.
періодичних
видань
__________________________________________________________
17. Стан
актового, спортивного залів, забезпеченість
обладнання відповідно до норм та його
стан
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
18. Наявність
медичного кабінету
____________________________________________________________
19.
Хто здійснює медичний контроль за станом
здоров’я
дітей
_____________________________________________________________________________
20. Наявність
їдальні або
буфету_______________________________________________
_____________________________________________________________________________
Кількість
посадочних місць
___________________________________________________
Забезпечення
технологічним обладнанням, меблями
_____________________________________________________________________________
Санітарний
стан
_____________________________________________________________________________
Умови для
миття рук
_________________________________________________________
21. Організація
питного режиму
________________________________________________
22. Забезпечення
безпеки життєдіяльності учасників
навчально-виховного процесу (наявність
протоколів про навчання і перевірку
знань працівників з охорони праці)
_____________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
23. Наявність
документів про опір ізоляції електромережі
й заземлення (висновок комісії підписує
особа, відповідальна за електрогосподарство
навчального закладу)
_____________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
24. Встановлення
у закладі протипожежного режиму
________________________________________
Наявність і
стан протипожежного обладнання (крани,
шланги, рукави, вогнегасники тощо)
________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
25. Стан
інженерних комунікацій:
Водопостачання
_____________________________________________________________________________
Газопостачання
_____________________________________________________________________________
Каналізації
_____________________________________________________________________________
Центральної
вентиляції
______________________________________________________________________
26. Стан
підсобного господарства
___________________________________________________________
27. Висновок
комісії про готовність навчального
закладу до нового навчального року
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Голова
комісії: _______________ Конончук Р.Б.
Члени
комісії:
______________
Демчук Р.О. _____________ Кушнірук І.В
______________
Ткачук В.О. _____________ Яковчук
В.Г.,
______________
Румянцева О.В. ______________Береза В.О.
______________
Пугач О.Д. _____________ Гошовський
А.В.
______________Денисевич
Г.В. _____________ Юзина
В.С.
______________Хмелюк
Т.В. ______________ Фіялко В.М.
______________Макарчук
О.А.
______________
Чайкун А.О.
Перший
заступник голови
Лех О.І.
Ізяславської
райдержадміністрації
|