Кадрове забезпечення ДНЗ
Ізяславського району станом на 01.01.2018 року
Дошкільні навчальні заклади обслуговують 130 педагогів.
З них:
- 19 завідувачів ДНЗ;
- 2 методиста;
- 89 вихователя;
- 13 музичних керівників;
- 6 психолога.
Повну вищу освіту мають – 67 педагоги.
- Звання «Вихователь-методист» - мають 6 педагогів:
- Бовчалюк Катерина Павлівна -2010
- Громюк Віра Михайлівна - 2011
- Кальніцька Ірина Борисівна - 2012
- Шаповал Альона Дмитрівна- 2015
- Пугач Олена Дмитрівна – 2016
- Тележинська Галина В’ячеславівна - 2016
- «Спеціаліст вищої категорії»- мають 6 педагогів;
- «Спеціаліст І категорії» - 7 педагогів;
- «Спеціаліст ІІ категорії» - 13 педагогів.
Бовчалюк Катерина Павлівна
Місце роботи: Ізяславський ясла-садок №1
Посада: вихователь
Стаж роботи: 33 років
Освіта: базова вища
Які навчальні заклади закінчила, у якому році: Хмельницьке педагогічне училище ДПІ, 1981 р.,
Спеціальність за дипломом: вихователь дитячого садка
Присвоєно звання «Вихователь-методист» у 2010 році (протокол №75/9 від 11.02.2010 року)
Працює над темою: Розвиток творчих здібностей дошкільнят на заняттях гуртка «Чарівний ланцюжок»
Професійне кредо: У будь-якої людини можуть відкритись сотні нежданих талантів і здібностей, якщо їй просто дати для цього можливість
Кожна людина унікальна, в кожної своє життя, своя доля. Кожен по - своєму творить власне «Я». Тож стандарт може бути тільки один - визнання унікальності дитини.
Дитина ще не встигла народитися, а в ній вже живе велика таємниця таланту. Завдання педагога - допомогти маленькій людині розгадати секрети свого внутрішнього "я". Допомогти дітям повірити, що вони здатні фантазувати, вигадувати і втілювати плоди своєї фантазії.
Творчість не народжується на порожньому місці. Педагог під час занять гуртка «Чарівний ланцюжок» зацікавлює малят, викликає у них позитивне емоційне ставлення до всього нового, бажання виконати поставлене завдання не тому, що так треба, а тому, що цього хочеться - бо цікаво. В'язання гачком розвиває пізнавальну і творчу активність, допитливість, любов до праці, почуття прекрасного, вміння самостійно втілювати свій задум, а також такі риси як посидючість і акуратність.
Тележинська Галина В’ячеславівна
Місце роботи: Ізяславський ясла-садок №4
Посада: вихователь
Стаж роботи: 20 років
Освіта: базова вища
Які навчальні заклади закінчила, у якому: Кременецьке педагогічне училище, 1995 р.
Спеціальність за дипломом: вихователь дитячого садка
Присвоєно звання: «Вихователь-методист» у 2016 році(протокол №1 від 08.02.2016 року)
Працює над темою: Розвиток творчих здібностей засобами нетрадиційного малювання
Професійне кредо: Творчість відкриває в дитячій душі її потаємні куточки, в яких дрімають джерела добрих почуттів.
Педагог у постійному пошуку сучасних підходів до художньо-естетичного виховання дошкільників, нових ефективних технологій навчання дітей нетрадиційним технікам малювання. Саме використання таких технік допомагає перетворити заняття на захоплюючу неймовірну діяльність, під час якої діти отримують велике задоволення, гарний настрій, що, в свою чергу, сприяє активному засвоєнню умінь і розвитку творчих здібностей. Адже мистецтво має таку властивість, що непомітно для нас самих навчає радіти, любити, бути щасливими, навчає сприймати і помічати прекрасне.
Під час роботи гуртка «Талановиті пальчики» дошкільники отримують знання про зображувально-виражальні можливості матеріалів, оволодівають технічними прийомами роботи з ними, послідовністю виконання образотворчого процесу. Діти навчилися створювати гарні зображення, радіти їм, вірити в свої сили, координувати дії ока, руки, кисті. Дитячі малюнки стали змістовніші, привабливіші, виразніші, емоційніші. Навчившись виражати свої почуття на папері, дошкільники краще розуміють почуття інших, вчаться долати сором'язливість, страх перед малюванням, перед тим, що нічого не вийде, проявляють свої нахили, здібності, обдарування, уяву, фантазії.
Малювання незвичайними матеріалами та нетрадиційними техніками допомагають дітям розкрити свою особистість.
Громюк Віра Михайлівна
Місце роботи: Ізяславський навчально-виховний комплекс «ЗОШ І ступеня- дитячі ясла-садок №3»
Посада: вихователь
Стаж роботи: 31 рік
Кваліфікаційна категорія: вища
Які навчальні заклади закінчила, у якому році: Кам’янець-Подільський ДПІ, 1987 р.,
Спеціальність за дипломом: українська мова і література
Присвоєно звання: «Вихователь-методист» у 2011 році(протокол №1 від 18.01.2011 року)
Працює над темою: Розвиток креативності дошкільнят шляхом театралізованої діяльності.
Професійне кредо: Кожна дитина неповторна і має свої заховані здібності. Потрібно створити усі умови , щоб ці здібності розкрились.
Маючи великий педагогічний досвід роботи з дошкільнятами, вихователь працює творчо, шукаючи стежинку до кожного дитячого серця. Щоб виявити і розвинути природні задатки і здібності малят, широко використовує народну і поетичну творчість. Любов до вихованців надихає вихователя на створення власних віршованих рядків.
Енергійний, емоційний, жвавий характер спонукає до нового і нетрадиційного. Інтуїтивно підбирає прийоми і методи, які «спрацьовують» - дають гарний результат у навчально-виховній роботі.
Постійно експериментує, аналізує, вносить корективи у свою діяльність. А ще – артист і режисер, ретельний у своїх підходах режисури, генератор ідей, прогнозист, організатор. Вимоглива до своєї особистості, толерантна до дітей і оточуючих.
В своїй роботі віддає перевагу театралізованій діяльності, так як вона сприяє розвитку базових якостей дитини і формує компетентну сучасну особистість.
Кальніцька Ірина Борисівна
Місце роботи: Ізяславський ясла-садок №1
Посада: вихователь
Стаж роботи: 30 років
Освіта: базова вища
Які навчальні заклади закінчила, у якому році: Хмельницьке педагогічне училище ДПІ, 1981 р.,
Спеціальність за дипломом: вихователь дитячого садка
Присвоєно звання «Вихователь-методист» у 2012 році (протокол №1 від 23.01.2012 року)
Працює над темою: Організація роботи з фізичного виховання дошкільників із застосуванням методики М. М. Єфименка
Професійне кредо: Граючи – навчати , граючи – розвивати, граючи – виховувати, граючи – оздоровлювати.
Переймаючись проблемами суспільства, коли у країні погіршується екологія, в харчування включаються консерванти, барвники, замінники, збільшується хвороб, організм стає слабшим, тіло виснаженим і діти на заняттях з фізичного виховання, здебільшого відчувають втому, перевтому, вихователь знайшла підхід до забезпечення та збереження здоров’я най менших дітлахів.
Використовуючи систему фізичного виховання М.М. Єфименка «Театр фізичного виховання», вихователь організовує роботу з дошкільниками в ігровому стилі, ігрове тестування, використання образної термінологічної мови (доступної та цікавої для дітей) іменних вправ і тренажерів, що гармонійно вписуються у загальну театрально - ігрову дію. Вся робота заснована на цікавій сюжетно - рольовій дії з програванням численних життєвих ситуацій, насичена позитивними емоціями, багата на асоціації, наповнена індивідуальним колоритом, музикою, барвами.
Антонюк Олена Дмитрівна
Місце роботи: Ізяславський ясла-садок №4
Посада: вихователь
Стаж роботи: 26 років
Кваліфікаційна категорія: вища
Які навчальні заклади закінчила, у якому році: Рівненський РДГУ- 1992
Спеціальність за дипломом: викладач педагогіки та психології дошкільної, методист дошкільної освіти
Присвоєно звання «Вихователь-методист» у 2016 році(протокол №1 від 08.02.2016 року)
Працює над темою: Інноваційні технології в організації фізичного виховання дошкільнят
Професійне кредо: Здорові діти – здорова нація.
Нам хочеться бачити здоровими і веселими своїх дітей. Знати, що зростатимуть вони у колі таких же добрих, благополучних здорових дітей. Так хочеться... На жаль, дійсність інша. Здоров’я дитини – найбільша цінність. Якраз у дошкільному віці закладається фундамент здоров’я та довголіття, тривалості та стійкості організму. І саме цього так не вистачає нашим дітям.
Педагог постійно шукає нові підходи до організації фізкультурно-оздоровчого процесу в дошкільних навчальних закладах, які б більшою мірою відповідали сучасному баченню зазначених проблем та шляхів їх розв’язання.
Альтернативним підходом до організації фізичного виховання дітей дошкільного віку вбачає використання авторської методики М.Єфименка, яка грунтується на принципі гармонійного природного фізичного розвитку дітей, в основі якого лежить еволюційний метод засвоєння дітьми восьми основних рухових режимів.