ГоловнаРеєстраціяВхід Чт, 28.03.2024, 14:57
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Опитування
Ви - наш відвідувач:
Всього відповідей: 107
Контакти
Погода
 
Головна » 2017 » Листопад » 14 » 14 листопада - Міжнародний день логопеда
08:19
14 листопада - Міжнародний день логопеда

   Професія логопеда - досить важлива і цінна, особливо для підростаючого покоління, адже тільки логопед може вирішити проблему із різними порушеннями як усного, так і писемного мовлення. Корегуючи мовлення, логопеди повертають людині розкіш людського спілкування, дають можливість активно жити в суспільстві, успішно вчитися в школі.

Учитель – логопед! Тобі співаю оду! 
Гаркаво – шепелявий люд до тебе лине. 
«Допоможи навчитись правильної мови!» - 
Він промовляє оченятами сумними.
Учитель – логопед приходить в будні, 
Несе добро і радість щохвилини. 
Дає надію й віру у майбутнє, 
Долає труднощі і слабкості дитини. 


   Правильне мовлення - важлива передумова подальшого повноцінного розвитку дитини, її соціальної адаптації, а тому виявлення та виправлення мовленнєвих порушень є першочерговим завданням як педагогів, так і батьків.  Єфективність  діагностики та корекції вад мовлення багато в чому залежить від рівня розвитку логопедії як науки, якості професійної діяльності кожного вчителя-логопеда зокрема.
   Оскільки корекція входить до системи загальної освіти, як цілісного педагогічного процесу в освітніх закладах, то вчителі-логопеди безпосередньо включені в цей процес. Цілісний розвиток особистості дитини з порушеннями мовлення потребує комплексної соціально-педагогічної системи виховних і навчальних заходів.
   Процес коригування мовлення у дитини - тривалий шлях, який вимагає величезного терпіння його батьків і близьких, дисципліни з боку самої дитини. Однак тільки цей важкий шлях може призвести до позитивних результатів і успішного навчання в школі. Пам’ятайте - за результатом завжди стоять конкретні люди - вчителі-логопеди.
   За даними статистики, на жаль, число мовних розладів у дітей зростає з року в рік, у зв’язку з цим актуальність проблем корекції мовних порушень у дітей вже приймає  глобальний  характер. Ізяславський район не є винятком.
   На сьогоднішній день в Ізяславському районі  функціонує 2 логопедичні пункти:  при  Ізяславській  ЗОШ І-ІІІ ст. №1 (вчитель-логопед Ярославська Л. І.), логопедичний пункт при Ізяславському НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, ліцей ім. О. Кушнірука» (логопед  Шуст Т. Є) та логопедична група для дітей дошкільного віку при Ізяславському НВК « ЗОШ І ст. –ясла-садок № 6» ( вчитель-логопед Мурза С. П.), консультативну та корекційну допомогу  можна отримати в районній психолого-медико-педагогічній консультації ( районна ПМПК, завідувач Гнатюк С. І., консультант Бондарук О. В.) Однак існуюча мережа не зовсім задовольняє потреби дітей, а саме: в районі, де домінантною вадою серед дітей є порушення мовлення, не достатньо однієї логопедичної групи, а логопедичні пункти перенавантажені, тому замість корекції більшість батьків отримують консультації.

Вчитель-логопед Мурза С. П. проводить заняття в дошкільній логопедичній групі

Вчитель-логопед Ярославська Л. І. проводить заняття з розвитку лексико-граматичної сторони мовлення

Корекційне заняття з розвитку зв’язного мовлення в умовах ПМПК проводить консультант ПМПК Бондарук О. В.

Батьківські збори дітей 1-го класу за участю вчителя-логопда Шуст Т. Є.


Вашій дитині необхідна допомога фахівця, якщо:

  • мова дитини не розбірлива, його можуть зрозуміти тільки батьки й ті, хто його добре знає;
  • дитина багато звуків вимовляє м’яко, ніби вона ще маленька, або переважають тверді звуки, ніби у неї акцент;
  • при вимові деяких звуків у мові з’являється, хлюпає призвук, повітря йде убік;
  • звуки «С», «З», «Ц» дитина вимовляє як англієць - між зубами; при проголошенні звуків «Ш», «Ж» дитина роздуває щоки, а звук «Р» вимовляє як француз. 
  • до 3-4 років вона не чує складів у слові, спотворює слово до невпізнання, вимовляє тільки окремі склади, не може проговорити все слово цілком, скорочує слово, пропускаючи деякі приголосні і склади, чи недоговорює слово до кінця, вимовляє слово кілька разів по - різному.
  • до 5 років у дитини не сформована зв’язна мова, вона не може скласти розповідь за простою картиною;
  • до 5-6 років у дитини порушена загальна структура мови: вона неправильно будує речення, не узгоджує слова у роді, числі і відмінку, неправильно використовує прийменники і союзи.

Якщо ви зіткнулися з подібними проблемами, приготуйтеся до того, що на їх виправлення знадобиться багато сил і часу. Окрім занять з логопедом дуже важливо займатися з дитиною самостійно. Перше і основне правило - подавайте хороший приклад. Багато розмовляйте з малюком - просто коментуйте все, що ви робите, описуйте свої дії, почуття та емоції. Читайте книги, разом учіть вірші - результат не змусить себе чекати.


5 рекомендацій від логопеда

Мовна функція є однією з важливих психічних функцій людини. До 7 років в дитини має бути сформована мовна готовність до навчання в школі:

  1. Малюк повинен уміти правильно і чітко виголошувати слова і всі звуки рідної мови, говорити досить гучно в помірному темпі.
  2. Дитина повинна володіти звуковим аналізом слова та чітко визначати місце звука в слові.
  3. Малюк повинен правильно будувати речення різної конструкції, погоджувати слова в роді,числі і відмінку.
  4. Дитина повинна логічно, послідовно, виразно, досить повно і точно передавати зміст знайомих казок, самостійно складати розповіді по сюжетних картинках, прослідковуючи послідовність подій і уловлюючи причинно-наслідкові зв’язки.
  5. Словниковий запас дитини, що йде вперше до школи повинен складати не менше 2000 слів, причому в ньому мають бути наявні всі основні частини мови: іменники, прикметники, дієслова, числівники, займенники, прийменники, частки, вигуки.
Переглядів: 268 | Додав: Admin-VO | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
Форма входу
Пошук
Важливо
Годинник
Важливі сайти
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0